štvrtok 25. júla 2013

Pat: Momentka

Mám rada drobnosti, ktoré si možno iní bežne nevšimnú, no ja sa pri nich musím pozastaviť. Sú to drobnosti, ktoré vo mne vyvolajú príjemný pocit. Drobnosti, ktoré by ste možno nečakali na mieste, kde sa nachádzajú.
Naposledy som si tak musela odfotiť túto rastlinku. Netuším, či je to levanduľa alebo niečo iné, no pre mňa bola taká krásna, že som nemohla okolo nej len tak prejsť. Bola zasadená pri akomsi dome s opadávajúcou omietkou a o to viac vyznievala jej krása. No nepôsobí upokojujúco?



Tento čvirik mi robil spoločnosť pri čítaní knihy na balkóne. Vydržal na drôte sedieť bez pohnutia, akoby pozoroval ruch ulice pod ním. A kým som sa ja ponárala do sveta fantázie, on sa potichúčky vyparil. 
Máte i vy fotky, ktoré sa možno iným zdajú zvláštne, no vám sa neskutočné páčia? Tak v tom aspoň nie som sama (dúfam ;-) )






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára