štvrtok 25. júla 2013

Pat: Pohľady

Keďže pre mňa ako vysokoškoskú študentku sa leto začalo už niekedy v polovici júna, stihlla som sa aklimatizovať, poleňošiť i čosi pochodiť. Počas horúcich letných dní som s priateľom vyrazila do sveta (pozn. autora: pojem svet sa obmedzuje len na to naše krásne Slovensko) a z každého výletu som si odniesla za hrsť fotiek. Hoci nie som najvyhľadávanejší fotograf krstov, svadieb a iných spoločenských akcií a blesk ma občas preľstí, atmosféru sa mi akosi zachytiť podarilo a o to predsa ide, no nie? :) 


                                                                 Pohľad z vlaku na lúku plnú vlčích makov

Adamov: veľmi strmé schody!


   Adamov: rybníček


    Holíčsky zámok 


        Súťaž mažoretiek v Hodoníne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára