utorok 23. júla 2013

Sim: My summer finally starts

Slnko svieti, voda láka...konečne mi začalo leto!
Poviete si, ale veď už dávno. Ale leto nie je len ročné obdobie, teplé a slnečné počasie. Je predovšetkým o zábave, oddychu a sladkom nič nerobení.
Takže domaturované, doprijímačkované a konečne dobrigádkované.
(Síce aby som neklamala leto mi začalo minulý týždeň, keď som cestovala na Speak out, no o tom neskôr.)
Je  konečne tu, zaslúžené a dlho očakávané, a  ja nechcem aby mi len tak pretieklo pomedzi prsty.  Chcem robiť všetko čo mám rada.
Čítať, čítať, čítať, slovensky i cudzojazyčno, doučiť sa franinu, začať sa učiť ruštinu, naučiť psa jazdiť na skate,  prebyciklovať aspoň 1000 km, písať, výletovať, turistikovať, prechádzkovať, cestovať, oslavovať,  opaľovať  a kúpať  sa, oddychovať  a hádam ešte aj trošku pracovať by bolo treba. A pomaly sa pripravovať  na vysokoškolský život.
Prajem krásne leto, užívajte si ho čo najviac spolu somnou :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára