streda 24. júla 2013

Sim: 18!

Veľký deň v mojom živote. Jeden z najväčších. Konečne dospelá!
Zvláštny pocit.
Hoci, nič dôležité sa týmto faktom nezmení.

Ale deň pekný :)
Začal sa správou na FB, presne ako odbila prvá minúta, že "kde máš mobil? daj ho do zastrčky ihneď!" a potom krásny telefonát, keď mi kamoška volala a spievala s druhou kamoškou, pri ktorej je na nášteve. Baby ďakujem!
A potom pekná sms od kamaráta, a že dúfa že je prvý, no zlatý môj, nie :D
Odvtedy som príjímala blahoželania a gratulácie cez facebook, smsky, telofonáty  až osobne a všetkým veľmi pekne ďakujem ♥
Od tatika som dostala  kytičku.

A rozmýšľaľa som, ako budem oslavovať. Cez víkend bude nejaká žúrka, ale čo dnes? V tento výnimočný deň? V stredu? Vymyslela som si piknik! :)
Najprv sa mi to veľmi páčilo. Niečo nové, netradičné, zaujimavé. No keď som sa zbalila, už menej :D Ale chlapci pomohli, sú super, čo Vám poviem :)
Čo však čert nechcel, moje vyhliadnuté miesto s romantickým výhľadom na celé mesto a pokosenou trávou bolo obsadené. Po menších trampotách, sme si však našli druhé.
Dúfam, že moji spoluoslavujúci sa zabávali a bolo im fajn, tak ako mne.
Ďakujem za skvelý deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára